fredag 29. april 2011

Det er jo bryllupsfeber i verden, eller hvertfall i england. 
På jobben min var damene gale, og stillte med papptiara og andre accesories av ymse slag . TV`n stod å dura på møterommet og det var mange som "tilfeldigvis" hang rundt døra der. 
Så jeg fikk da med meg den store begivenheten!! hihi 
Var veldig rørende:P (haha)
Er visst litt sånn "skapkongeliginteressert".....

For noen uker siden ble jeg oppringt av ei venninne. Det var kriiise fordi det var bryllupsdagen til Irene og sjåføren hadde strø/brøytevakt i Målselv. hehe Det ble selvfølgelig tidenes holke over natten.
Så da stillte jeg selvfølgelig opp som sjåfør. hihi Med den flotte landcruiser`n vår som staskjøretøy.hihi




Nyydelig brud og kjempefin sermoni :) Fikk lov å vise noen bilder jeg hadde tatt av det staselige brudeparet:)

Nå som man er ferdig med permisjonen har FREDAG fått en ny mening! 
HALELUJA!
Arbeidsmoralen er stadig i permisjon.......

 PS:
Den dagen jeg gifter meg må alle gjestene ha på seg denne hatten.
Det tror jeg blir skikkelig stas;)

3 kommentarer:

  1. Hahaha,det med hatten skal æ huske ;) så koselig at du har lagt ut bildan her da :) Fikk jo den tøffeste bilen til bryllup!! :D
    Har ikke fådd sett det bryllupet enda,men har tadd det opp.. Så må vell finne mæ nån tima en dag med papirtøkle og kikke på di fine menneskan :) god helg til alle 4! :-)
    Irene :)

    SvarSlett
  2. Ho med den hatten va skummel!Så ut som ho va med i en Tim Burton-film.

    SvarSlett
  3. Hvis du løfte hodet å ser ut vinduet nu, så blir du å se nå kjent:P mohaha

    SvarSlett