fredag 15. april 2011

For en begivenhet!

I går skjedde det en historisk hendelse.

Jeg og Hermann tok bussen til byen.

De som kjenner meg vet at jeg er bittelitt allergisk mot bussing generelt, og at det er noe som skjer SVÆRT sjeldent.

Det ble en riktig så eksotisk opplvelse for Hermannen også, han var super gira og sa "ååh" med sin hese lille stemme. Stooore øyne måtte han ha, for å få med seg alt det rare som skjedde!

En ting må jeg bare nevne, prisen har sannelig gått opp siden sist jeg tok Ankenesruta!! haha Tror det kosta 12,50 sist, og nå var det hele 31 kroner! For en skandale:P

For å minnes denne hendelsen måtte vi jo kjøpe en liten souvenir, nemlig en bussbody:)
Denne er kjøpt på Lindex, synes de har masse fine barneklær. Morsomme mønster og mange rare figurer!

Modellen min ville ikke stå i ro, bare leke med sugerør. hehe

2 kommentarer:

  1. Æ huske når det kosta 10 krona å ta bussen te Ankenes...
    Stas med busskjøring da :)
    Og fin tante-gutt <3

    SvarSlett
  2. hihi vi begynne sannelig å dra på åran:P

    SvarSlett