tirsdag 12. april 2011

Synes det er så fryktelig trist....

...at ingen (eller nesten ingen da, mamma teller egentlig ikke) vil legge igjen en eneste liten hilsen i gjesteboka mi :`( Herrguuud som jeg gråter når jeg tenker på det!! :P

Det trenger ikke være relevant en gang!!

Du kan skrive hva som helst; en historie, et referat, dine dypeste tanker,en forbandelse eller rett og slett en hyggelig hilsen - bare skriv NOE!!!  (ordet noe kan også benyttes)

Teddy synes også det er fryktlig triste saker, bare se som han gråter stakkars....
 Vi har forresten passert over 1000 besøkende siden 18 mars, DET liker vi:) Vi har hatt besøk fra Norge, Sverige, Sveits, Frankrike, USA, Tyskland, Portugal, Canada, Polen, Australia - tja vi er jo riktig så globale nå :P
Syns det er fryktelig festlig å følge med på statistikker - kanskje derfor jeg er regnskapsfører... ;)

Poenget med dagens innlegg var at jeg har så lyst til at noen skriver i gjesteboka miiii :)Du kan klikke her, da slipper du å flytte musa over på "gjestebok" øverst på sia! ;)

God natt:)

1 kommentar:

  1. Heia!
    Jeg bruker å se innom ofte hos deg men jeg er dårlig med kommentarer. Skal bli flinkere :)Du har en kjempe koselig blogg og kjempe fine bilder!
    Isabell

    SvarSlett