mandag 9. mai 2011

Ultralyd♥

Forrige mandag var vi på en etterlengtet ultralyd for første gang!
Da fikk vi endelig se det lille nurket vårt :P
Det hadde fem tær og var i helt perfekt stand!
♥Vi er så lykkelige for det!!
Illustrasjonsfoto fra påske
Med vi mener jeg selvfølgelig meg og min kjæære høyrefot! :P

Jeg har plagdes med denne dustete foten i en mnd før jeg fant ut at det kanskje var på tide å besøke en doktor. Jeg ble sendt på røntgen og etterpå tok de faktisk ultralyd av foten. Merkelige greier, men så har vi da prøvd det å! :P
Jeg fikk hvertfall følgende resultat: Ikke noe brudd, vent å se om det går over!
Man må jo bare elske en EKTE diagnose!
Kan jo i samme slengen nevne at jeg plages fryktelig mye med nettet og pc`n hjemme. Det er grusomt irriterende..... haha
Prøvde meg på flere innlegg,men det eneste som "gikk igjennom" var dette høyst unødvendige innlegget om min høyrefot. hehe Kan det bli bedre?
Ha en fin mandag:)

1 kommentar:

  1. Nåja.... Begynner kanskje med ultrylyd av foten. Tipper det ikke er lenge til ultralyden skytes litt lengre opp, uten at det kan finnes noen brudd der heller. Ei lita pesseklekka til neste påske?

    SvarSlett